מחקר נוסף על תופעות לוואי של סטטינים.

בפורום מקצועי זה תוכלו לשאול כל שאלה בתחום בריאות הגוף, רפואה, רפואה טבעית ותרופות. ד"ר יעל טוקצ'ינסקי מומחית לרפואה משלימה, תענה על שאלותיכם. ייעוץ בפורום בשום אופן אינו מחליף בדיקה/ייעוץ/טיפול מקצועי. פרופיל מלא

מנהל: יעל טוקצ'ינסקי

מחקר נוסף על תופעות לוואי של סטטינים.

הודעה שלא נקראהעל ידי יעל טוקצ'ינסקי » 05 אוגוסט 2018, 19:08

הקשר בין סטטינים לכאבים ולדלקת שרירים כבר ידוע מזמן.
כעת יצא מחקר חדש שמוצא קשר בין דלקת שרירים חריפה ( מיוזיטיס, דלקתית אידיופתית) לחשיפה לסטטינים .
המחקר מסוג case-control המתפרסם ב- JAMA Internal Medicine .
המלצת החוקרים: להגדיל את המודעות ויכולת הזיהוי של פגיעת שרירים תחת טיפול בסטטין ולתת את הסטטינים רק למי שבאמת מאד זקוק להם.


Association of Statin Exposure With Histologically Confirmed Idiopathic Inflammatory Myositis in an Australian Population

JAMA Internal Medicine 04/08/2018

https://jamanetwork.com/journals/jamain ... ct/2687990
ד"ר יעל טוקצ'ינסקי (PhD - ד"ר לנטורופתיה),
מחברת "בריאות האישה ברפואה המשלימה",
"בריאות הגבר ברפואה המשלימה"
"סיפורים מהקליניקה",
"אסטרולוגיה לכל עת"
"קל להיות בריא"
http://www.yaelclinic.co.il/
יעל טוקצ'ינסקי
 
הודעות: 2112
הצטרף: 12 אוגוסט 2013, 14:47
{ TOPIC_AUTHOR }
{ THANKS }: { THANKS_TIME }
{ THANKED }: ב

חזור אל ונשמרתם לנפשותיכם

מי מחובר

משתמשים הגולשים בפורום זה: יעל טוקצ'ינסקי ו־11 אורחים